FÅR MAN KLÄMMA LITE?

tumblr. Vem är hon?
 
+ Livemusik med STC ute i Tumbas vildmarker.
+ Bond fire där Noah lekte drake vilket resulterade i att han brann.
+ Utgång inklusive hemska mingelbilder och hångelskola.
+ Ridit på en enorm pålle och kanske kirrat ett stalljobb.
+ Äntligen, efter ett gemensamt utbrott från både mig och far, kirrat en fungerande mobil.
 
- Hängt lite för länge på sjukhus för min egen mentala hälsa.
- Dragit på mig ännu en åkomma. Denna gång är jag helt klart döende.
- På riktigt börjat finna Die Antwoord bra.
- Ej listat ut hur jag ska överföra bilder från systemkameran till denna dator,
- Mannen i mitt liv, min fettokisse, har ännu en gång varir dålig och måste numera bära tratt.
- Omöjligt att ej skratta åt ovanstående.



Postat av: Rebecca

Hahahaha åååh innan jag fattade att det var din KATT som hade tratt? Trodde på riktigt att du kallade din pojkvän för Fettokissen. Hahaha

Svar: Hahaha nej så elak är jag icke!
Emma Holden

2012-08-26 21:46:43
http://fruhemlig.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback