MYCKET HALM, ÖL OCH FOLK

 
Snodd från le Fji.
 
Dagens teknik fortsätter att motarbeta mig. Inte nog med att mitt internet hemma fortfarande ligger nere, nu har min iPhone dragit sina sista suckar och äntligen somnat in. Den var så sprucken och skruttig så det var nästan efterlängtat. Lite så där som när den där tanten som legat i vegetabilt tillstånd i 4 år äntligen får sin ro - typ så kändes det. Men hur som havre, jag är alltså helt isolerad från sociala medier = ingen uppdatering.
 
Det har varit en rätt så soft samt osoft vecka på senaste. Vi har levererat en mucho lyckad överaskningsfest för Danne som fyllde 20 och dansat med hans mormor, jag har hängt med på STC's videoinspelning mitt ute i bushen i alldeles för många timmar mitt i natten för att spela in deras nya video (Jag vågade inte kissa på 7 timmar av ren rädsla att Slender skulle komma. Google him) och hängt i Rålis för lite kvällsbio. Det var soft. Igår gick jag till läkaren och spenderade 700 på medicin ty jag tydligen åkt på en allergisk reaktion som fått hela mitt fagra fejs att svullna upp till oigenkännlighet. Det var osoft. Bra dock att mina läppar är enorma.
 
Jag har säkert gjort något annat rätt så spännande där emellan men dessa mediciner lirar inte riktigt med mitt närtidsminne samt får mig att stava lite lätt efterblivet. Vänligen ha överseende med detta. Over and out.



Postat av: Anonym

wow länka musikvideon senare då :)

Svar: Ja absolut :) Den blir sjukt bra!
Här har du en länk tills vidare :) http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/224318_10151097757507829_1063933022_n.jpg
Emma Holden

2012-08-16 19:02:45

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback