VISA HELA VÄRLDEN DITT GENI

I fredags begav jag mig på hemmafest på Söder. Vid någon oklar tid dagen efter vaknade jag med bakfyllan from hell och spenderade dagen skedandes med toan. Efter ett tag kände jag för lite miljöombyte och valde att spy i badkaret istället. Jag är numera störtsäker på att min begynnande åldersnoja var totalt onödig. Herregud.
 
Det har varit en konstig sommar, begrundat på alkoholfronten alltså. Då min mage inte samarbetat så har jag gått ner massa och väger nu kaxiga 50 kilo vilket inte riktigt matchar mina 172 stolta cm. Kombinerar du detta faktum med starka allergitabletter samt onödigt mycket vin så blir man, inte helt otippat, full. Inte bara full, full så att man får en sån fylla att man dagen efter svär på sitt liv att aldrig dricka igen - och faktiskt menar det. Med andra ord en riktigt jävla jesus-fylla där man behöver 3 dagar på sig att uppstå. Nej det gör vi inte om.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback