SKÄRPNING NU!

Okej detta med rehab gick inte riktigt som planerat. Igår kväll tog jag en dusch och drog på mig en fashionabel mjukisoutfit och planerade tidigt sänggående. Men på något sätt befann jag mig en timme senare på en uteservering på Söder med en cider i handen. Och som ni vet så finns det ingenting som heter en öl/cider.
 
Så med minus på sömnkontot undrar jag hur många kannor kaffe man måste pimpla idag för att bli människa igen. Som tur är jobbar jag bara ett kortis-pass ikväll så det ska nog gå vägen. I alla fall bättre när min kära kollega lurade mig att hålla en genomgång för sveriges elit-juniorer. Aldrig förr har 50 par små ögon kollat så skeptiskt mot mig. Nej men nu ni, om man skulle ta och bygga ihop någon form av lunch kanske? Jobbigt ju.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback