DEN JÄVELN SOM FÖRSTÖR DETTA

 
Idag vaknade jag upp på strålande humör för första gången på flera veckor känns det som och med noll ångest. Jag har gått runt med nord-Europas troligen största leende och i sann hipster Carpe Diem-anda verkligen varit medveten om varenda sekund runt omkring mig. Konstigt, jag fick inte ligga igår. Vart kommer detta fantastiska mående ifrån? Till och med laundry och tvätt av sminkborstar har varit ett sant nöje. Förstår ni? Jag har på riktigt stått med ett enormt leende samtidigt som jag färgsorterat mina skitiga trosor. Mycket mystiskt. Och som om inte det vore nog så känner jag mig så jävla attraktiv idag. Måste passa på att onanera! 



Postat av: Flickan

Du är så jävla skön! På det sättet du skriver, dock inte lika kul att läsa hur du mår, är som att läsa en bok som man inte vill lägga ner utan bara vill borra in sina ögon i! Du är en fantastisk skrivare och jag beundrar dig! Försök vara positiv även fast vissa dagar känns som skit och man bara vill rulla in i täcket och aldrig vill visa sig nåmer MEN försök vännen!!

Hoppas verkligen att du finner ro och lugn.

Kramar och pussar, från någon bortglömd tjej.. Hehe

Svar: men åååh jag vill bara ge dig en fet kram för det var precis det jag behövde höra nu. tack fina du!!
Emma Holden

2012-09-05 21:56:46
Postat av: Melws

HAPPY HAPPY!

2012-09-05 22:54:03
http://melwss.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback