MER SNOR TILL FOLKET

Alltså, när man sitter med fingrarna på tangentbordet men lyckas prestera lika mycket intressant kuriosa som en kattlåda har att erbjuda. Det går fan inte fort i tankeverksamheten nu ska ni veta. Det enda jag är säker på är att jag nästan utan tvekan skulle kunna betala i natura för en påse chips med dipp bara det levereras i min direkta närhet. Samt en cigg. Mina är slut och att gå till affären känns faktiskt inte som att det kommer hända.
 
Det börjar bli kväll och jag har fortfarande inte tvättat bort gårdagens smink eller borstat tänderna. Jag väljer att kalla det sjuklings-lyx eller dylikt. Nej det är nog dags för en helkropps-renovering så man blir lite proper och mindre hygieniskt motbjudande. Eller i alla fall låta hålorna få några drag med en deo, för allas trevnad.



Postat av: Anonym

nu är det dags att börja blogga igen snygging!

2012-09-23 19:37:15

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback