SÅ JÄVLA SMIDIGT

Ibland lyckas man, och ibland vill man bara avlida av total skam. Igår på jobbet fick jag hjälpa till i servisen och gå ut med beställningar osv till ett mucho stort sällskap (vi snackar skjorta, kavaj och röda byxor). Allt flöt på bra trots mina bristande servis-skills, men sen. Det var som en nytappning av Titanic när dom ser isberget försent och redan vet att dom är fucked (minus en steamy sexakt i baksätet dock. Det hade varit trevligt). Typ så. Medan jag med skakig arm balanserade ett halvt systembolag på en bricka på ena armen så skulle jag servera bordet med andra. Det var då det hände. Brickan välte och jag vaskade 2 liter öl över en matgäst. Det var öl över honom, öl över bordet och öl över maten. Jävligt tur att man kan köra på sitt new guy-card ibland. 




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback