SNYGG CHEY OCH FINT LIV

 - img unk.
 
Alltså när livet bara är allmänt gött hörrni. Varför känner man inte så här oftare? I fredags blidde jag firad hemma med skumpa och praises, vilket senare ledde till drinkar med my ladiez och sänggående vid 8-tiden på morgonen. Dagen efter mådde jag oförskämt bra (tack karma) och hade mysig hemmakväll med Chris och chips (OBS, viktigt. Det där med chipsen alltså. Allt för er info så ni slipper undra vad jag förtär under dagarna) och ikväll har jag ölat. Det blir faktiskt inte mer spännande än så. Men som sagt, åh detta underbara, konstiga liv.



Postat av: Anonym

Nu är det dags för dig att blogga igen tycker jag!

Svar: absolut, det tycker jag också!
Emma Holden

2012-09-14 15:19:16

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback