WEEPING WILLOW

I och med mina små bokstavs-kombinationer har jag ett rätt schizofrent förhållande till mitt humör. Idag till exempel är en sån dag då jag kan börja tänka på hungriga barn i Afrika/ensaamma trädstubbar/övergivna kattungar/osv och bryta ihop totalt om jag inte passar mig noga. Men det gick ganska bra fram tills nyss. Jag satt i telefon och ägnade mig åt hjärndöda aktiviteter som att koka nudlar och klippa tånaglnarna. Kände mig rätt så nöjd. Satte på tv:n och trodde att jag var säker, men icke. Extreme home makeover rullade på 3an och då är man ju körd. Tårarna sprutade i 90 grader och jag trodde för några sekunder att jag skulle förvandlas till en blöt liten fläck på soffan. Men det gör inget. Om en kvart lär jag väl få ett annat infall och vilja onanera.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback