EJ POSITIVT, IGEN


- tumblr.
 
Idag gjorde jag något man absolut inte ska göra dagar när ens ADD är extra påtaglig: Jag åkte in till stan. Att vara ute i pissigt väder, trängas i svettiga provrum och köa på systemet är ej att rekommendera. Jag är så sjukt trött och grinig att jag känner att jag sjunkit ner till den mentala nivån hos en kinkig 5-åring som inte fått ett färgglatt tuggummi ur maskinen utanför ICA. Hjärtat rusar, jag har svårt att andas, gråter för minsta lilla motgång och vill bara slå den som kommer för nära inpå min personliga sfär. 7 personer har jag vevat mot med mitt paraply idag.  Jag är aldrig så oattraktiv som dessa dagar, men det går liksom ej att motarbeta bara sådär.
 
Bra saker idag: Köpte den vackraste skinnjackan jag någonsin beskådat samt en rosa vibrator.
Mindre bra saker idag: Detta skämt till svensk sommar och att kamerabatteriet är dött.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback