MEN JAG Ä INT BITTER

tumblr.
 
Den här sommaren var ju då ett rätt så stort skämt. Jag har badat cirka 3 gånger, trots att jag praktiskt taget bor i en sjö. Inget Skansen, ingen skärgårdstur, inget dumt ligg bakom sandynnerna på någon strand med uppspolade maneter på och inga brunbrända spiror som luktar kokos. Nej juste, jag är ju nästan genomskinlig som ett resultat av detta skämt till juli. Jag gick precis igenom bilder på mig på facebook (ja, precis så självkär är jag) och hittade en från andra maj när jag ligger i bikini på altanen och ser allmänt chill ut där jag lökar bort. Känns ju tryggt. Kan man reklamera årstider? Eller ska jag spika november som månaden med warmth?



Postat av: Anonym

berätta om lite lovelife vetja :)

2012-08-01 23:42:14
Postat av: Bea

kände samma tills jag åkte på festival och fick en lagom snygg shorts och linne bränna.. men sommaren är ju inte slut än, du har gott om tid för att bli brun och ligga bland maneter ;)


KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback