NÄR DET GÅR SOM DET GÅR

Efter att igår kväll blivit matad med hostmedicin som jag verkligen inte tål har jag haft en ofrivillig natt där jag trippat samt haft hjärtklappning. I morse vaknade jag halv 8 till de ljuva tonerna av sprängdåd hos grannen som bygger om tomten. Det var, inte helt otippat, ej uppskattat. Dessutom så hade jag tydligen dragit på mig en urinvägsinfektion över natten och kissat cirka 87439 gånger så med minus på sömnfronten staplade jag iväg i 4 gradig värme och satte mig på bussen mot ungdomsmottaggningen. Ladies, se till att testa er då och då *hytter med pekfingret*. Väl där så var det inte riktigt så harmoniskt att försöka prestera mer än 3 droppar urin till mitt prov så jag fick hänga där i ett par timmar. Soft sätt att påbörja en dag liksom. Om man nu får klaga.
 
Nu ska jag iväg och knacka på hos arbetsförmedlingen och sen fika med mitt ex/dumpling, därav den mycket passande bilden för en gångs skull! Kanske att jag bringar on my fashiön ikväll och drar och skådar Cheap Monday's visning i Rålis - men det känns ej så lockande när hela mitt vaginalområde motarbetar. Vi får la se.



Postat av: Sofie

Påträngade fråga men varför tog det slut?

Svar: Tyvärr så kommer du inte få ett roligare svar än att vi växte ifrån varandra och efter honeymoon-perioden så insåg vi att det helt enkelt inte funkade. Så kan det gå!
Emma Holden

2012-08-29 17:36:09

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback