STARS AND STRIPES

Ja ovan har ni en bild från en av de tre gångerna jag befunnit mig i en sjö denna sommar. Posar skamlöst @ bryggan osv. Ännu en gång vill jag konstatera vilken fantastisk sommar vi haft. Efter denna helg har jag dragit på mig ännu en sån där sexigt rosslig gubbhosta och måste numera bära en fet stickad halsduk så fort jag ska entra frisk luft. Känns fint så här i augusti. Ja, jag är så sjukt bitter över Svearikes klimat. Känner mig grundlurad och undrar vart man ska vända sig om man har 5,05 kr på kontot men ändå vill uppleva temperaturer över farliga 15 grader. Någon sockerpappa där ute som känner för att assistera en liten tösabit? 



Postat av: daniella

Riktigt fin bild höru! påtal om lite cashmoney, hade inte du nåt coolt receptionistjobb?

Svar: Tack å bock! Nej det har jag icke. Slutade i våras då jag inte trivdes.
Emma Holden

2012-08-27 23:44:48
Postat av: Sofie

Cool bild :)

2012-08-29 17:33:28

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback