POSAR SKAMLÖST MED MORGONKAFFET

Jag har ett rätt så komplext förhållande till kaffe, eller snarare koffein, som jag nu tänkte analysera vidare på för er: För att komma in i de tidiga morgonrutinerna på jobbet var jag tvungen att i princip köra in en kopp kaffe intravenöst direkt i armen. Fast jag insåg dock att detta betende kunde tolkas som lite lätt freaky, så istället svämmade mitt skrivbord över med kaffekoppar, energidrycker, koffeinpiller och berocca. Jag är förvånad att jag inte hade koffein i form av vagitorier. Nej fy fan alltså, medföljande klimakterisvettningar och osofta darrningar gör det inte värt. Andra saker jag varit beroende av: Jordgubbsjuice, kronärtskockshjärtan, polkagrisar (ej bra för magen dock) superchips med fresh island-dipp och russin. Inga konstigheter alltså.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback