FÖTTER OCH GNISSLANDE SÄNGAR

Jag har ett tillägg till mitt inlägg gällande kvinlig hetsonani: Det går mycket bra att hetsonanera. Det svåra är att hetsligga (jag ägnar mig gärna åt sånt när jag är arg. Känns mer produktivt och klokt än att kasta porslin) i min stackars säng. Den har på senaste tid börjat avge en hel del suspekta ljud så fort man närmar sig den. Det räcker i princip att snegla på den för att den ska skrika i ren protest. Detta leder då till att man blir mer irriterad, vill ligga mer, sängen skriker, blir mer irriterad, vill ligga mer osv. En jävligt ond cirkel, det dära.

Ang bilden: Jag tyckte tydligen att det inte fanns tillräckligt med orelevanta fot-bilder i bloggvärlden.

Följ min blogg med Bloglovin




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback