JAG ÄR VÄL HELT ENKELT KÄR

Jag befinner mig just nu i en sån där sliskigt äcklig kärleks-bubbla. Ni vet en sån där "lägg på du, nej du får lägga på, thihi nej DU får!"-bubbla. När alla tankar går åt honom och kroppen aldrig varit så här len. Alla sms är så tussenussiga att jag nästan spyr. Fast jag måste medge att det är rätt så mysigt. Jag har alltid tyckt att kärlek är otroligt fint och jag älskar att älska. Är kär i kärleken liksom. Fast å andra sidan så har jag svårt att stå för den här ultrasöta sidan av mig. Det hör helt enkelt inte till min personlighet att väcka honom med pussar på näsan och kärleksförklaringar. Jag har till och med bakat åt honom (!). Senast jag bakade av fri vilja var jag väl ca 9 år. Jag har helt enkelt alltid trott att jag var en prutta i ansiktet-typ av flickvän. Men där ser man!



Postat av: Rebecca

Åh vad kul att du är kär! Vilken riktig heting du har funnit måste jag säga! ;) Keep itt up! :p

2012-05-07 21:16:25
Postat av: Anonym

vad står det på hans tatu? :)

2012-05-07 21:42:46
Postat av: Anonym

naw, ta hand om Chris!

2012-05-09 17:39:02
Postat av: EMMA

SVAR: Japp, hittat mig en redig karl! Det står "Ode we will bury ourself", en låt ava Moving Mountains.

2012-05-31 13:41:13
http://emmaholden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback