LE COFFEE/MY LOVE

Jag sitter i skrivande stund och inväntar denna fagre pöjk medan jag stenhårt jobbar på att inte bryta ihop framför Grey's Anatomy. Man har seriöst talat no soul om man inte snörvlat framför det programmet minst 2 gånger. En rolig sak, på tal om grabben ovan, är att jag måste ha cirka 76429 olika bilder på honom med en kaffekopp klistrad vid läpparna. Han har närmare relation med vår kaffebryggare än vad han har med min klitoris. Nej nu överdrev jag lite kanske. Kanske ja. Jag förstår dock inte vart detta abnormala koffeinbeoende kommer ifrån. Borde jag ha en intervention angående detta? Eller kanske rent av rulla min nakna kropp i en burk nescafé till hans födelsedag. Skulle nog gå hem. Nej men jag tycker om honom, coffee-breath and all.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback