PINK PENIS/AMERICA/BABE

Jahopp, då var man 20 år dårå. 11:e maj vaknade jag 6 på morgonen i sann småbarnsanda och hade en fantastiskt födelsedag. Det blidde libanesiskt med familjen och jag fick så sjukt fina presenter. Sen så langade mina vänner en överaskningsfest med den vackraste tårtan mina ögon någonsin har beskådat: en penis! Komplett med pungstubb pch allt. Och sen dess har fortsättningen på mitt vuxna liv rullat på rätt så smooth. Jag har hängt i Rålis med babe och sprungit på systemet, shoppat, ätit ute lite för mycket för min ekonomis skull och lekt drinkluder med mina honor. Haft det rätt så gött alltså. Jag söp mig dessutom alldeles för full på Jack Daniel's och spydde som en gris de följande 24 timmarna så min åldersnoja är helt klart obefogad. Jag undrar när jag ska växa upp från det beteendet. Nej men hur som: Hej på er, vi kör igen va.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback