SAMARBETSÖVNING

src unk.

Fatta den jobbiga stämningen där inne. På tal om saker som sitter där inne: Detta är lite nasty så ni känsliga där ute, herrå. Efter en blöt hemmafest för ett par år sen så vinglade jag och exet hem till Jessie-honan för efterfest. Eller jag som var rätt så full och knaprade antidepressiva at the time trodde i alla fall att det var årets efterfest i en fullsatt lägenhet. Vi var 4 stycken. Any who, när vi lagt oss bestämde jag och exet oss för att get jiggy. Jag var grym. Eller jag tror det i alla fall. Somnade någon gång där i mitten och vaknade upp glad och utsövd nästa dag. El problemo var dock att någon gång under stridens hetta natten innan så hade jag glömt att en tampong vistades i mitt inre, och se på fan! Den var kvar där också. Långt in. Så långt att den inte gick att nå. Efter mycket pill från både mitt och exets sida så slutade med att han kom gallopperande med kina-pinnar i högsta hugg. Efter mycket om och men lyckades vi få ut tampongen. Det tog mig nästan 2 år att våga berätta gången jag besudlade kina-pinnarna för Jessi. Men att äta asiatiskt has never been the same since liksom.



Postat av: Bodypalace

Haha vilken rolig historia det ger leken leka doktor en ny dimension :P

2012-05-08 16:44:01
http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: jessey

hurru honan, vi har pratat om det här, uppdatera lite nu va så ja har nått att göra på jöbbe dooeet



:3

2012-05-30 10:40:45
http://pointzero.blogg.se/
Postat av: EMMA

SVAR: Jag jobbar på't!

2012-05-31 13:42:16
http://emmaholden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback