BITE MY TOUNGE

Hur är det ens fysiskt möjligt att vara så trött som jag är nu? Jag har sovit förjävligt och vaknat upp av byggarbeten, katter som rivs samt extrem kissnödighet. Och så ska jag jobba idag. Jo jag tackar ja. Jag känner mig ungefär lika attraktiv som en kattlåda och min syn verkar ha lagt av så idag är jag blind. Ska bli spännande att springa upp och ner för trappor med brickor samt svinga metallklot. Just det där med trappor kan vara lite knepigt, ty jag har tappat delar utav min grovmotorik. Så när jag bestiger en trappa måste jag vekrligen tänka: Höger, vänster. Höger, vänster - samtidigt som jag ihärdigt glor på mina fötter för att se till att dom sköter sig.
 
Men "daten" igår gick förövrigt bra, tackar som frågar. Vi drack några glas vin på Kåken och missuppfattade varandras skämt/dialekter i ett par timmar. Det var trevligare än vad det låter. Och jag skötte mig nästan exemplariskt! Drog bara upp några pinsamma anekdoter som kan ha lett till en och annan pinsam tystnad. 



Postat av: Hanna

Kul att det gick bra på dejten! Vore roligt att höra mera! Keep up the good work girl! ;)

2012-10-19 20:24:06
Postat av: Anneli

Spännande med dejt, hoppas på att få höra mer :)

2012-10-20 09:44:19

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback