BRB ARG

Fok julie naaiers.
 
Skulle förövrigt nästan kunna begå massmord för en påse chips alternativt en jäkligt god laxmacka. En bra sak med den här dagen är i alla fall att min hy och jag äntligen börjat leva i samförstånd och tanden jag slog av i helgen har slutat skära upp min läpp. Dom små sakerna i livet alltså. Man ska fokusera på dom har jag hört.
 
Kan inte ni förövrigt tipsa om bra, välskrivna och underhållande bloggar? Ej inom mode-kategorin, men jag uppskattar även lite fina ladies att vila ögonen på. Länka gärna era egna bloggar för jag tycker att det är kul att klicka in på dom och se vad det är för ena som hänger här. När jag är dålig på att uppdatera kan nu ju även gå in på gamla bloggen och läsa om vilka hemskheter jag ägnat mig åt sedan år 2007. Åh dessa pose-bilder <3




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback