CHA CHA NATTBUSSEN

Låt oss komma varandra närmare. Detta tycker jag att vi gör enklast genom att låta mig lätta mitt arma hjärta med en grov promillehalt i blodet som är tillräcklig för att fälla mig för drinking and driving om jag skulle befinna mig på en häst. Ja, en häst räknas som ett fordon. Ja, jag skulle få finfina böter nu om jag satt bakom ratten/tyglarna och ja, jag anser att en häst är ett fordon. It all makes perfect sense. I mitt tillständ i alla fall.

Hur som havre - jag har jobbat kväll, tagit "en öl" och nu sitter jag på Stockholms stolthet, även känd som Nattbussen, på väg hem. Jag är ledig från och med denna stunden, så vad säger ni? Är ni taggade på fullt blogg-fokus? Hela helgen är jag all yours. Så vad vill ni veta? Vad ska jag berätta om? Ni frågar och jag svarar.




Postat av: Anonym

Försöker du fortfarande bli modell?

Svar: Nej jag är nu i efterhand glad att jag aldrig blev det. Det var mer ett bekräftelse-behov jag försökte fylla. Misstolka mig rätt, jag älskar att plåtas - men jag skulle inte orkat med all negativitet kring modellandet i längden. Sånu kör jag bara for the lulz :)
Emma Holden

2012-10-04 12:58:11
Postat av: Anonym

jag vet att dus sagt tidigare att du inte tycker att det är så kul, men det vore himla roligt att få se mer kläder för du klär dig grymt snyggt!!

Svar: Det kan jag absolut styra upp! Men förvänta dig inga fantastiska kombinationer nu ;))
Emma Holden

2012-10-04 18:01:08
Postat av: Anonym

Favorit öl?

2012-10-04 22:47:13
Postat av: Anonym

Jo, jag tänkte bara fråga hur det går med singellivet. Är du ensam eller har du en sexatlet man ska behöva klå upp ?

2012-10-05 21:11:37

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback