STRAWBERRY SWISHER PT 1

När man vaknar med perfekt eyeliner-vinge från gårdagen, då vet man att det kommer bli en bra dag. Jag har faktiskt för en gångs skull spenderat min dag i lugnhetens tecken: Bakat scones åt pappa, ätit middag med familjen, ätit tårta och druckit whiskey i soffan framför gamla foton. Helt fantastiskt skönt. Energinivån ligger verkligen på minus och jag vet inte ens om jag skulle orka mig igenom en hel onani-session. Då är det illa.
 
Känns dock riktigt soft att bara ta det lugnt. Av 7 dagar har jag varit ute 5 och svängt mina ludna, och det känns redan nu som att jag åldrats 5 år. Imorgon är det mitt fejs som får en omgång med fuktmasker och halva badrumsskåpet. Men inte nu, det känns alldeles för jobbigt. I helgen ska jag plåtas av brutalt duktiga Emelie och efter det spelar grabbarna i Almost Today så jag tänkte glida förbi och kolla. Jag kanske borde ta tag i min milslånga utväxt också och se till att mitt hår kanske för en gångs skull ser lite respektabelt ut. Dessa måsten.



Postat av: Elinrumphålet

HOLDEN!!!
Jag har precis börjat blogga igen, så nu kan vi bli bloggkompisar. Jag planerar titta in på din ca 2-4 gånger dagligen, jag skulle föredra att du gör det samma för mig. Så kan vi hyperkommentera varandra som riktiga cybervänner gör. Tack på förhand.

Pyssiröva!

Svar: jag bloggar på för kung och fosterland!
Emma Holden

2012-10-10 12:06:40
http://wolfhoundhugo.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback