VACKER TASS

Finstickad tröja: BikBok.
Svart fodralklänning: American Apparel.
Äppelhalsband: Någon butik i London.
 
Jag blev väckt av att den här ladyn droppade förbi och ville hänga. Vi har gått på promenader, hon har bajsat och jag plockade upp det, myst i soffan framför Master Chef och nu ska vi ut igen. El problemo med henne när man är ute är att få upp henne i hastigheter över 3 km/timmen. Funtar på att hitta en jäkligt lång och brant nedförsbacke och se vad som händer. Och träffar jag en till hundägare som vill diskutera hundmens, infekterade veck samt toalettvanor skriker jag. Allt jag vet är att hon har 4 ben, dregglar och bajsar mycket.
 
Ps: Eftersom att ni ville ha med mer kläder här så kommer jag börja ange vart jag köpt en del.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback