DAGENS ENDA RIKTIGA I-LANDSPROBLEM

- tumblr.
 
Det är illa egentligen - hur mycket jag stör mig på allt i min omgivning. Att åka kollektivtrafik är bla. det jobbigaste jag vet då jag finner samtliga medresenärer totalt efterblivna. Och jag kan börja störa mig på vad som helst: tanten som snyter sig i en näsduk som hon efter grundlig inspektion stoppar tillbaka ner i fickan, gubben som rosslar och hostar var tredje sekund, den skumma asiatiska mannen som tuggar tuggummi med öppen mun samt alla ändlösa dumma konversationer jag inte kan sluta tjuvlyssna på. Samtidigt som allt detta inträffar så brukar även en grovt illaluktande individ sakta men säkert somna in mot min axel. Mysfaktorn!
 
Den enda lösningen på detta är att stoppa in hörlurarna djupt in i öronen, höja musiken (så att jag även blir en av dom irriterande idioterna som dunkar musik för högt) och hoppas på en snabb och smärtfri färd. Den lyxen kunde jag dock inte unna mig förra veckan då både min mobil och iPod (som visserligen börjat samla på sig ett antikvärde) valde att begå kollektivt självmord. Så. Jävla. Osoft. Visst, jag är grym på de flesta sätt och vis - men inte ens jag står ut i mitt eget sällskap så länge. Någon som klämmer på någon grym kbt-övning?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback