GILLAR MINA BALLS

Jobba, sova. Jobba, sova. Ungefär så har min vecka sett ut än så länge. Och så jobbar jag kväll hela helgen. Men jag har de nada emot det. Det känns ärligt talat rätt så skönt att vara produktiv efter att ha pillat mig i naveln hela sommaren. Extra kul är det att jobba nu efter att gästerna har börjat överösa mig med beröm om hur grym jag är och att dom ska boka in mig igen. Okej, insåg att det precis verkade som att jag jobbar som eskort. Det gör jag icke. Ja såvida man inte går igång jävligt mycket på boule-klot? Då är jag kvinnan för dig!
 
Det är alltid lika kul att ha engelska events där jag under demonstrationen måste säga "balls" jävligt mycket (typ: Make sure to keep a firm steady hand on your balls) och se hur hälften fnissar lite pre-pubertalt och resten skamset vrider sig i total discomfort. Omöjligt att inte mynta fler ball-scenarion då ju. Lite kul sådär.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback