KÄNNER MIG OTRYGG

Just nu har en jäkligt skum känsla valt att infinna sig i min rastlösa kropp. Typ shit's about to go down-känslan. När man bara VET att någonting riktigt jävla kukjobbigt kommer inträffa innan man kan checka ut för dagen. Känns även betryggande att jag blir hotad av mitt horoskop som säger "Gör ingenting du får ångra nu!" Okej horoskopet! Man kanske bara borde abdikera till ett nunnekloster för att vara på den säkra sidan? Nej men det ska bli spännande att se vilka jävligheter man lyckas dra på sig idag. Jag har en bra hair-day iaf. Skål!
 
Och varför var jag tvungen att gå upp så omänsligt tidigt imorse? Skönt att jag välkomnar en huvudvärk samtidigt som jag är på väg att somna och om en timma är det tänkt att jag ska iväg till jobbet och jobba sent.



Postat av: Anonym

så mycket *woho partyfeeling* när jag såg att favoritbloggen var uppdaterad! du är bäst puss

Svar: haha välkommen osv!
Emma Holden

2012-09-19 20:12:44

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback