OCH SÅ HADE MAN ETT JOBB

Så här stiligt posar man då. Jag säger ju det, kompis det går bra nu! Så dra på er era mest fancy outfits och glid ut till Djurgården så jag kan lära er hur man spelar boule som en riktigt pensionär. Nej men på riktigt, fan vad gött det här känns. För att fira unnade jag mig en dusch och tvättade håret som hade börjat tillta en rätt så funky odör. Har ni sett hur långt det ha blivit btw? För ett år sen klippte jag av 3 dm i ren frustration och rockade en axellång page. Ge det ett år till och jag har nästan en ponny-man. Åh när livet samarbetar ibland <3



Postat av: daniella

vad har du fått för jobb då? :)

Svar: instruktör på boulebar djurgården :)
Emma Holden

2012-09-07 16:58:02
Postat av: Flickan

Vad glad jag blir för din skull!! Nu när du har fått jobb så blir det mer rutiner i livet och då kan det bli lättare.
All lycka till dig vännen :))



PEACE Y

2012-09-07 22:51:24
Postat av: daniella

haha vilket random jobb :) men det låter schysst! grattis!

2012-09-07 23:00:50

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback