OCH SÅ LITE BLOD

- img unk.
 
Jag känner mig så brutalt rastlös i mig själv. För en gångs skull har ett ton kilo energi till att ta tag i saker. Soft att denna motivation valde att infinna sig mitt i natten en söndag dock. Man kan ju inte få allt, så att säga. Läste för övrigt mitt horoskop precis, "Eftersom du jobbar så mycket så blir det ökade inkomster för din del. Du känner hur din ekonomi växer." Ja, eller inte. Jag har i alla fall inte noterat någon ökad summa på mitt allt mer anorektiska saldo. Snart kommer jag också gå med en tom 7Eleven-mugg och skramla med några ynka mynt på en tunnelbana nära dig. Alternativt befinna mig i ett shady hörn med suspekta hooker heels och fuskpäls i nån soft neon-nyans och erbjuda mina tjänster. Kompispris utlovas! Vet dock ej om jag passar i våfflat hår, för våfflat hår känns ju liksom som prio ett om man ska klättra på horornas karriärstege. Jag skulle nog mer försöka efterlikna ett classy luder, hur nu såna ser ut. Och eh, hur vi kom in på det här vet jag faktiskt inte.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback