OM SÖMN SOM EJ INFINNER SIG

Jag har för mycket energi för att någonsin kunna somna känns det som nu. Jag brukar köra på Vecko Revyn's standardtips och skriva listor över saker som snurrar runt i huvudet, men icke. Fortfarande lika speedad. Det är nu det är nu singellivets baksidor kommer fram: Hade jag haft mig ett pojkvasker så hade jag kunnat hårdligga för att sedan somna nöjd och belåten. Att hetsonanera mig till sömns känns inte lika lockande. Att dricka thé är även det dummaste tipset som finns för då vaknar man ca 3 timmar senare, askissnödig, och så kan man ej somna om. Katter är också onödiga uppfinnar vida dessa svåra stunder då dom har en tendens att bedriva en rätt så ouppskattad jamopera av ren elakhet, och då vill jag inte ens veta hur det är att vara hundägare. Fukkk.



Postat av: Anonym

Nu är det dags för dig att blogga tycker jag!

2012-10-01 10:20:29

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback