VAD HÄNDER OCH FÖTTER

Här har det tydligen varit tyst från min sida. Flåt. Jag har bara varit helt inställd på det här med nya jobbet och faktumet att jag måste lära mig att bli ett fullfjädrat boule-proffs på ca en dag. Multitascing-förmågan sträckte sig liksom inte längre än så, så le blogg fick lida lite. Numera står jag alltså ute vid Globen och kastar klot för kung och fosterland framför folk som har betalat för att jag ska lära dom att spela. Hehehehe helt fantastiskt.
 
En after-work blidde det också i onsdags med några frånjobbet samt en hona. Åh detta med AW's som gör det socialt acceptabelt att bli drunk på vardagar <3 Sjukt ekonomiskt också, för efter en arbetsdag (jag slutar mellan 8-10 på kvällarna) så är ett ynka par öl allt jag behöver för att veta att morgondagen kommer svida lite extra. Nu: pimpla vin, ta en cigg, försöka sluta knarka den här, samt styra upp någon form av socialt umgänge.



Postat av: Tardy4Party

Finis man kan vara då.


Svar: men du kan vara fin
Emma Holden

2012-09-16 22:09:16

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback