VAGINOR OCH RAINBOWS

Nu har jag bedrivit ännu en välbehövd helg i nykterhetens tecken. Det är ju nästan lite alko-varning när man uppmärksammar sådant, som att det skulle vara ett suspekt beteende liksom. Noah laddade ner Gossip Girl åt mig och hela helgen har vi suttit klistrade framför datorskärmen med stora ögon och följt varenda sekund med storslagen häpnad. Vi är helt enkelt hooked. Lite sådär 4 år för sent kanske, men man kan ju inte alltid ligga i framkant. Dessutom måste jag ha gått upp minst 3 kilo, ty jag ätit mer skit den här helgen än vad jag gjort totalt på hela sommaren. Jag håller tummarna för att allt väljer att placera sig på brösten - fast så mycket tur lär jag ju inte ha. Fatta dock hur chockad jag skulle bli om jag vaknade imorgon med d-kubor och ba: eh? Jag lovar att återkomma angående detta in that case. Kan informera er redan nu att boobie-dieten i såna fall bestod av chips, dipp, smågodis, brie samt nuggets - nersköljt av litervis med cola. Jag väntar med spänning på resultat.
 
En trip till Barkarby Outlet för att taffsa lite på vackra plagg blidde det också idag, så helt stillasittande har jag faktiskt ej varit. Och igår fick jag och Chris galoppera till bussen samtidigt som mina trosor bosatte sig djupare och djupare i min pooper så att jag senare på pendeln bokstavligen fick gräva ut dom. Ja, ni ville ha den infon.



Postat av: :)

Sköön bild! :)

2012-09-30 20:22:21

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback