EN RÄTT SÅ BLINLGAD TJEJ

Foto: Andreas Dahl.
Make-up: Louise Lundel.
 
För en tid sedan stod jag med cirka 5 kilo lila glitter i fejset och posade skamlöst. Jag minns att just det där satans glittret var omöjligt att tvätta bort efteråt och hauntade mig i dagar, men det var först då det började återfinnas runt min kära bf's penis som jag kände att det gått för långt. Har dock aldrig sett en så festlig penis, måste jag medge. Jag ska försöka få tag i resten av bilderna så att ni också kan få beskåda mitt fagra anlete. 
 
Och mitt internet hemma har för övrigt såklart begått självmord och min iPhone har blivit tappad minst 874623 och mår därefter så ni får helt enkelt nöja er med denna sporadiska uppdatering tills el problemo är löst. 



Postat av: Sofie

Cool bild

Svar: En tacker å en bocker!
Emma Holden

2012-08-07 10:53:21

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback