LITE SMÅTT SUGEN ALLTSÅ

- weheartit.
 
Ärligt, hur ont på en skala gör det?



Postat av: Rebecca

Det gör skitont tyvärr.

2012-08-28 21:38:14
http://fruhemlig.blogg.se/
Postat av: annelie

Det gör ont, men det värsta är ju att det är lång läktid och kan krångla. DET ÄR VÄRT DET!

Svar: Men fan då. Vill ju göra båda men kommer säkert banga ur efter första :(
Emma Holden

2012-08-29 12:47:35
Postat av: Mela

Inte farligt alls! Det går rätt långsamt och det knakar till när de trycker igenom nålen. Man får ont i ca 2 minuter och tror man ska dö. Därefter är man lite öm, men absolut inte längre döende , ii ca. 1 vecka. Jag har haft min i snart 1 år och har varken haft smärta eller problem med piercingen. Kan starkt rekommendera East street :) bara o köra!!

2012-08-31 09:08:09
Postat av: fritte

hahah DET JGJORDE SÅ JÄVLA ONT, OCH FYFITTAN DEN 2A PATTEN VAR ÄNNU VÄRRE. VILLE DÖ ETT TAG DÄR SKREK HORA FITTA OCH ALLT I PIERCARENS ANSIKTE OCH SEDAN NÄR DET VAR KLART LIKSOM GICK JAG I FOSTERSTÄLLNING UT OCH ROPADE COOOLA JAG BEHÖVER COOOLAAAA. sen dan efter vare lugnt. ville bara vara ärlig. skulle lätt göra det igen man blir ju så jävla snygg på tuttarna

Svar: Men helvete också... vill ej dö liksom :(
Emma Holden

2012-09-10 16:55:19
http://tjenarehej.blogg.se
Postat av: frida

köp en cola att dricka efteråt samt peta dig i ögat samtidigt som de tar dem så går det asbra!

Svar: men hallååååå varför står det att din blogg är lösenordsskyddad? ej ok
Emma Holden

2012-09-19 20:00:05
http://tjenarehej.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback