NÄR MAN INTE ÄR SÅ FRÄSCH


Precis såhär ser jag inte ut just nu. Den slemmiga åkomman jag drog på mig över helgen var bland det värsta jag varit med om. Jag har hostat så mycket att man numera kan ana en antydan till abs, samt varit så febrigt att jag legat och gråtit likt ett litet barn. För att göra det hela ännu bättre så insåg jag idag på tåget att den spännande kebab/gubbpungsodören som jag funderat över i själva verket kom från mig och att jag inte tvättat håret sen en poolfest förra helgen. Dessutom så har mina ben och armhålor tilltagit en rätt så spännande och vild terräng, så man kan nog ganska så enkelt klargöra att jag är sunk - personifierad. Herre gud alltså.
 
Här trodde jag att jag skulle glida in i singellivet (yup, så är det) len som en förhud och med hår som en Wella-raklam. Riktigt så blev ju uppenbarligen inte fallet. Istället känner jag mig ungefär lika sensuell som en nerpissad alkis på t-centralen. Nej, detta måste styras upp snarast om jag någonsin vill ha en sexuell framtid.



Postat av: Sofie

Körtelfeber?

2012-07-30 19:48:38
Postat av: EMMA

SOFIE: Nja det är något spännande som gått via halva mitt kompisgäng under sommaren. Icke trevligt!

2012-07-30 21:48:40
http://emmaholden.blogg.se
Postat av: Anonym

du skriver så jäkla catchy and i like it alot

2012-07-30 23:10:07
Postat av: Mela

Tror jag inte ett dugg på. Du är nog lika todiefor-snygg som alltid! :)

2012-08-01 22:33:26

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback