I SHOOT PEOPLE

- @Woolfhoundhugo
 
Idag har min kära midget kletat smink på mig och jag har posat halvnaken hela kvällen. Mycket tuttar! Mina tuttar! Jag tror verkligen att bilderna blir hur bra som helst. Det var hur som havre en soft plåtning och posern inom fick för en gångs skull lite utlopp. Jag har även lärt mig att strumpbyxe-fetishen inte är min kopp the.
 
Efter plåtningen hängde jag med mina honor, pimplade vin och pratade penisar, bra/skrattretande dåliga samlag samt snor. Jag är helt slut och om ett ynka par timmar måste jag upp och göra mig proper för att bege mig till jobbet. Jag kör brunchen imorrn på Boulebar Vasastan så kom förbi och svinga ett par klot med mig!



Postat av: Ludwig Keijser

Hej!

Har du någon mail man kan nå dig på?

2012-10-22 14:44:40
http://finest.se/Keijser

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback