PIGGA B-RUDAR

Jeans: Cheap Monday | Playboy-tshirt: Top Man | Skinnjacka: BikBok | Boots: Present från pappa
 
Jag vill nog idka sweet sweet love med min gårdag. Efter vår fabuösa roadtrip och näring i form av kycklinggryta hoppade vi in i bilen igen och untzzade iväg till stan. Noah skulle träna så jag gled förbi och hängde på jobbet och drack cocktails. Efter det hängde jag med några från jobbet och drack öl innan jag blidde upphämtad av en svettig Noah samt trevligt sällskap. Vi överlevde city-körningen och resten av kvällen kan summeras i en bild.
 
Nu har jag gjort mig proper och ska snart bege mig in till stan igen och fika med en kille jag träffade ute på krogen förut. Blir typ nervös och vet inte hur jag ska bete mig. Vet inte riktigt hur jag ska undgå att dra upp historier om penisar, mensflöden och dylikt. Det är liksom jag - att vara lite pinsam. Detta ska bli spännande.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback