OCH VI GLED FRAM

Skepparkavaj: Top Shop | Vit transparent blus: BikBok | Döskallescarf: ? 
Boots: Bianco | Väska: Louis Vuitton | Solglasögon + vantar: Noahs.
 
Imorse väcktes jag av en lycklig Noah som precis tagit körkort, så idag har vi tagit en road trip på landvägarna och åkt ut till Sigtuna och lunchat. Samt poppat Hits for kidz 2. En helt jävla fantastisk dag måste jag säga. Jag har längtat efter att han ska ta körtkort lika länge som han har, ty jag varit med i baksätet sedan han började övningsköra. (För er som ej hängde med nu så var Noah min bf i 3 år. Men nu agerar han mer personlig rådgivare, klippa i svåra tider samt person som alltid skrattar åt mina briljanta skämt. Jag gillar såna.) Gött!
 
Ps: Ni är för övrigt pinsamt dåliga på att kommentera. Tappar bloggpeppen när ni blir tysta :( Ds.



Postat av: Jessica

Tappa inte bloggpeppen det här gör du bra!! :)

2012-10-17 18:12:20
Postat av: daniella

fina bilder och nice text! haha u go girl

2012-10-17 23:09:50
Postat av: Anonym

Våga inte sluta! Älskar att läsa ordbajs om dina dagar!

2012-10-18 18:53:34

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback