ÅLDERSNOJA #3

Posade skamlöst med bullen för några dagar sedan när jag var hundvakt åt brorsan. Ja åt hans hund alltså, om det nu skulle vara oklart. Jag är helt jävla såld på den där grisen, speciellt när hon kommer galopperande och grymtandes viftar på knorren. Hur kan man inte smälta liksom? Tanken var att bilderna skulle åkt upp här för länge sedan men kameran tycktes vara spårlöst försvunnen. Idag hittade jag den äntligen, ty den gömt sig under en klase bananer. Sjukt bra hide-out! Antagligen det sista stället jag skulle leta på samt grönsakslådan.
 
I dag så är det mission kamma hem vuxenpoäng som står på schemat. Redan vid 7-tiden fällde jag ut mina hovar (världsrekord!) fast jag jobbar kväll och trippade ut på en morgonpromenad. Den här febern har helt klart satt sig på min mentala hälsa. Funderar även på att bygga ihop en lunch från scrath a la Master Chef. Med andra ord inte hälla kokande vatten över en skål ramen-nudlar. Fortsätter dettta i det här oroväckande tempot så kommer jag vid den här tiden imorgon finna broderier av kuddar samt fondförvaltningar mycket spännande. Kanske bäst att spontanboka en vecka till Kos snart innan jag förgås av för tidig ålderdom. Känns som att några fishbowls för 4 euro styck samt en redig klamydiasmitta kan råda bot på all vett man nu råkar besitta.
 
Förresten, är fondförvaltningar ens ett ord? Jag kan slappna av va?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback