KOMPIS DET GÅR BRA NU

- tumblr.
 
Idag mina vänner, idag har jag varit och provjobbat och det kändes så sjukt jävla bra. Det perfekta jobbet för mig, socialt och trevligt med bra kvällstider, men jag vågar inte hoppas för mycket för jag vill inte jinxa det. Det ligger dock längst ut på Djurgården så restiden och jag kommer inte riktigt leva i lycklig symbios - men vad gör man inte för några dinarer. Så nu får ni hålla tummar och tår, ja om ni vill ha en trevlig blogg alltså *hotar*
 
Men hur som havre, när jag var klar trippade jag nöjd ner till spårvagnen och mötte upp mina honor på några glas vin och skitsnack. Nästan som i Sex and the city, bara lite mer budget på sunkigt studenthak med klibbiga bord. Jag vet 3 personer som haft sex på deras toaletter. Så trevligt för dom då. Det enda jag har fått uppleva på deras toaletter är dock bajsränder samt spyor i handfatet. Mycket erotiskt. Inte för att toaletter i sig brukar vara så erotiska. Snarare en ändlös källa till ångest när man känner hur kisset börjar rinna genom trosorna och kön är oändlig och när man väl kommer fram har någon jävel tagit det sista pappret utan att säga något och man får torka sig med en strumpa. Fatta hur avundsjuk jag blir när folk fått ut nöje utav sina toalettbesök.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback