MVH FÖRNUFTIG TJEJ

Det kanske ligger något i det där om att måndagar skulle vara rätt så softa dagar. Vaknade av att en katt klättrade på mitt fejs och sen bedrev jag en intensiv power-walk på hela 10 minuter (missade bussen och fick kubba till pendeln) och väl hemma så byggde jag ihop en hypernyttig brunch som hade gjort hela Instragram stolt. Hela jag tycks befinna sig i totalt harmoni för ovanlighetens skull och inte ens horoskopet hotar. Win.
 
På tal om jobb så har jag bokat upp mig varenda kväll den här veckan. Känns lika bra, att komma in i rutinerna (sa hon som är den mest rutinlösa i hela Svearike) och få in lite dinarer på mitt magra konto. Så om det blir ekande tyst i den här bloggen behöver ni inte oroa er - jag har inte gått och blivit ett horse-luder om nätterna.



Postat av: Anonym

Men snyggggg!

2012-09-24 13:59:23

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback