SOM GLITTER MOT MIN KIND

Hej du totalt nyktra helg, du var så varmt välkommen. Att vakna upp en lördag UTAN total bakisångest från gårdagen och illamåendet from hell var helt fantastiskt må jag säga. Så istället för att trängas i en svettig bar eller på en överfull balkong har jag hängt hemma hos Noah och sovit, blivit bortskämd med pizza och kollat på film. Utan att vakna med hår som luktar fimpkopp och oförklarliga blåmärken på benen. Ärligt talat så har jag varit på för dåligt humör för att låta någon alkohol entra mina läppar, ty jag är en bad drunk om jag är deppig.
 
I stället har jag kommit på mig själv med att relatera till alla love songs på min spotify-lista, liksom ba: amagad, det är som om JAG skulle ha skrivit den här låten! *bubu* samtidigt som jag brölat med i melodin med snoret rinnandes ner för hakan. Blir nästan lite rädd för mig själv under såna dagar. Då kan jag även önska att jag hade söta barn och få hjärtekramp när jag tänker på övergivna hundvalpar t.ex. För att komma på bättre tankar åkte jag ut till min brors nya villa ute i vildmarkerna och firade hans sambo som fyllt år. Passade på att skeda med deras bulldog som äntligen gått och blivit kvinna och gled runt i trosor med hjärtan. Fint ju.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback